loading...
:.تهران فیلم.:
فروش ویژه عروسک های فامیل دور

فروش ویژه عروسک های فامیل دور

با جنس عالی و فوق العاده استثنایی

لينک ها خراب است؟
لينک ها خراب است؟

گزارش دهيد تا مديران سايت در کمتر از 1 ساعت پيگيري کنند.

گزارش خرابي لينک
:.Welcome To teh-movie Web Site .:

:.Welcome To teh-movie Web Site .:




بـه ســایــت  تهران فیلم خــوش آمــدیــد !
سایت  تهران فیلم  مرجع دانـــلود فیــلـم و ســریــال میباشد. امیدواریم از فروم و امکانات سایت ما کمال استفاده را ببرید .


راه های ارتباطی با مدیریت سایت جهت راهنمایی ، رفع مشکل ، سوالات احتمالی و جهت امور تبلیغاتی و... به شرح زیر می باشد


Email:teh.movie@yahoo.com
Id:teh.movie

آخرین ارسال های انجمن
Teh-Movie بازدید : 105 نظرات (0)

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil XBOX360-PROTOCOL 

Note! Region: NTSC

Sahand بازدید : 160 نظرات (0)

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

 

SimCity PC-Razor1911

51807083120195906138.png


Sahand بازدید : 108 نظرات (0)

با فرا رسیدن سال نو تصمیم گرفتیم فایل قابل چاپ تقویم 93 را در قالب طرح هایی از انیمیشنهای جدید و محبوب قرار دهیم. این طرح ها اختصاصی سایت بوده و توسط ما طراحی و ارائه می گردد. می توانید این فایل ها را بر روی رایانه یا گوشی خود ذخیره نمایید. همچنین می توانید از آنها چاپ رنگی گرفته و به دیوار اتاق خود نصب کنید.
برای دانلود فایل تقویم 93 به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

51807083120195906138.png

Sahand بازدید : 87 نظرات (0)

با فرا رسیدن سال نو تصمیم گرفتیم فایل قابل چاپ تقویم 93 را در قالب طرح هایی از انیمیشن های جدید و محبوب قرار دهیم. این طرح ها اختصاصی سایت بوده و توسط ما طراحی و ارائه می گردد. می توانید این فایل ها را بر روی رایانه یا گوشی خود ذخیره نمایید. همچنین می توانید از آنها چاپ رنگی گرفته و به دیوار اتاق خود نصب کنید.
برای دانلود فایل تقویم 93 به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

51807083120195906138.png


Sahand بازدید : 101 نظرات (0)

بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

 

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

51807083120195906138.png

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: 2,5 GHz (Single Core) oder 2 GHz (Dual Core)
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce 200er/Radeon 300er/Intel HD 3000er oder besser
Hard Drive: 6 GB available space

Teh-Movie بازدید : 97 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بسته کدک فوق العاده K-Lite Codec Packs v10.3.5 Final

مفیدترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری 

نصب این برنامه به همه توصیه می شود

بسته نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.3.0 مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

Sahand بازدید : 182 نظرات (1)

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست. 

Let's Sing PC-DOGE

 

Teh-Movie بازدید : 96 نظرات (0)

دانلود بهترین تقویم فارسی Rangi Rangi Calendar v1.5.1

تقویم خوش رنگ و لعاب مخصوص اندروید

تقویم رنگی رنگی Rangirangi Calendar نام یک اپلیکیشن تقویم بسیار رنگی و متفاوت است که به کاربران برای هر روز یک پیشنهاد متفاوت و جذاب ارائه می‌دهد. برای هر روز یه مناسبت جدید که توی تقویم های معمولی هیچ وقت دیده نمیشه انتخاب کرده و برای اون روز بهتون پیشنهادهایی میده.

رنگی رنگی یه نشریه مجازیه که سعی می کنه همه رو تشویق به داشتن زندگی شاد و سالم بکنه، و پیشنهاداتی برای رنگی شدن زندگی آدمها بده. این تقویم هم بر اساس دیدی که یه رنگی رنگی به دنیا داره تهیه شده.

.

برخی از ویژگی ها:
محیط کاربری بی نظیر و بسیار جذاب
نمایش نوع روز به صورت بامزه، روحیه بخش و شاداب کننده
نمایش تقویم بر اساس روز، هفته و سال
قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز

Sahand بازدید : 100 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.


Sahand بازدید : 115 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

#اختصاصی تهران فیلم#



Sahand بازدید : 107 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۰ والپیپر زیبا با موضوع دسکتاپوگرفی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۳۵۰۰×2180 از سایت :.تهران فیلم.: آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.


Teh-Movie بازدید : 73 نظرات (0)

\"\"

 

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

Teh-Movie بازدید : 78 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|


Teh-Movie بازدید : 74 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 9488
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,100
  • باردید دیروز : 1,052
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,120
  • بازدید ماه : 11,248
  • بازدید سال : 38,150
  • بازدید کلی : 1,173,664
  • محک
    جدید ترین فیلم های خارجی سایت